Počasí ve městě

Počasí

Sobota Zataženo 16/8 °C
Neděle Skoro jasno 21/9 °C
Pondělí Zataženo 21/10 °C
Úterý Skoro jasno 18/12 °C

Fulltextové vyhledávání 2

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31
Informace Finančního úřadu pro Královéhradecký kraj - Územní pracoviště v Rychnově n.Kn.
Úplná uzavírka silnice II/305 v úseku Albrechtice nad Orlicí - Týniště nad Orlicí
1
Certifikát Asekol za rok 2024
Osvědčení Elektrowin za rok 2024
Nařízení a změnová nařízení Státní veterinární správy
2 3 4 5 6
Povinně zveřejňované informace o odpadovém hospodářství
7 8
AQUA SERVIS a.s. informuje občany
9
AQUA SERVIS a.s. informuje občany
10
AQUA SERVIS a.s. informuje občany
11
AQUA SERVIS a.s. informuje občany
12
AQUA SERVIS a.s. informuje občany
13
AQUA SERVIS a.s. informuje občany
Nařízení Státní veterinární správy
14
AQUA SERVIS a.s. informuje občany
15
AQUA SERVIS a.s. informuje občany
Nařízení Státní veterinární správy - změny
16
AQUA SERVIS a.s. informuje občany
17
AQUA SERVIS a.s. informuje občany
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
Drobečková navigace

Úvod > Město > Projekty, studie, koncepční dokumenty > Železniční koridor

Železniční koridor

V rámci připravované modernizace traťového úseku Týniště nad Orlicí - Choceň se předpokládá, že v celém úseku dojde ke zdvojkolejnění. Ač většina stavebních objektů má být realizována převážně na pozemcích SŽDC (Správa železniční dopravní cesty, státní organizace), přesto bude v některých úsecích potřeba, nejméně po dobu výstavby využít soukromé pozemky. Kromě přestavby nástupišť a dalších technických objektů na nádraží budou vybudovány dva další velké stavební objekty - nové přemostění Velinského potoka a především nový viadukt nad silnicí I/36. Zastupitelstvo požaduje, aby průjezdná výška byla navýšena pouze na 4,20 m (ze stávajících 3 m) což představuje nejnižší přípustnou průjezdnou výšku požadovanou při rekonstrukcích podobných objektů na silnicích I. třídy. Dosáhnout požadované průjezdné výšky lze buď zahloubením silnice nebo navýšením železničního svršku nebo jejich kombinací. Zastupitelstvo se přiklání ke kombinaci zahloubení o 0,2 m současně s navýšením železničního svršku o 1,0 m.

Ministerstvo dopravy (i SŽDC) ve svém vyjádření k zadání změny č. 2 Územního plánu Borohrádek požadovalo do změny zařadit vymezení koridoru o šířce 60 m (...Požadujeme proto vymezit v územním plánu koridor pro tuto veřejně prospěšnou stavbu o šíři 30 m od osy stávající koleje na obě strany...). Zastupitelstvo tomuto požadavku nevyhovělo a požadavek do změny zařazen nebyl. Stane-li se však vymezení koridoru součástí ZUR (zásady územního rozvoje) Královéhradeckého kraje, bude toto rozhodnutí závazné i pro územní plán města.

Zpracovatelem projektu modernizace traťového úseku Týniště nad Orlicí - Choceň je, na základě veřejné zakázky vyhlášené 29.9.2016 (textovou část technického řešení naleznete ZDE (formát pdf, vel.6,82 MB)) firma SUDOP Praha a.s. Se svolením pana ing. Miroslava Krska zveřejňujeme výřezy z  dokumentace modernizace týkající se Borohrádku.

 Poslední aktualizace 5.4.2018